فروش وسایل نقلیه سنگین
فروش کامیون دست دوم قسطی،قیمت ماشین سنگین دست دوم

کتابفروشی ایرانی در سوئیس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس متراژ مکان و فضای نصب کابینت: نکات حائز اهمیت برای داشتن عایق­بندی ایده­آل نوع وانت بار انواع نقاشی ساختمان روش‌های قالیشویی انواع نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا پرفروش‌ ترین لوازم جانبی موبایل کدامند؟ اما چرا به مرور زمان خرید نهال گردو بیشتر از پیش مورد توجه کشاورزان قرار گرفت ؟ رگال آهنی ازدواج بین المللی در ترکیه پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت نصاب سقف شیروانی در کرمان دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران انواع ارتودنسی آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه


پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت

بیمه شخص ثالث چیست؟

هرگونه خسارت مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث در حوادث رانندگی به عهده بیمه شخص ثالث است. بر اساس قانون، خرید بیمه شخص ثالث در کرمان برای تمام خودروها اجباری است و نداشتن این بیمه عواقب جبران ناپذیری برای دارندگان وسائل نقلیه به همراه خواهد داشت.

 

در قرارداد بیمه شخص ثالث:

شخص اول صاحب بیمه‌نامه و مالک خودرو است که به آن شخص بیمه‌گذار گفته می‌‌شود.

شخص دوم یا ثانی شرکت ارائه‌دهنده‌ بیمه شخص ثالث است که بیمه‌گر خوانده می‌‌شود.

شخص سوم یا ثالث تمام افرادی هستند که در حوادث مرتبط با خودرو، زیان جانی یا مالی دیده باشند.

البته در تعریف این بیمه راننده‌ مقصر حادثه، شخص ثالث محسوب نمی‌شود و برای جبران خسارت‌های جانی راننده مقصر، بیمه حوادث راننده به همراه بیمه‌نامه شخص ثالث ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که بیمه حوادث راننده فقط خسارت‌های جانی وارد شده به راننده را جبران می‌کند و در برابر خسارت‌های مالی هیچگونه پوششی ارائه نمی‌دهد.

 

شرکت بیمه ملت و نمایندگی بیمه ملت کرمان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه بیمه شخص ثالث است و علاوه بر طرح‌های رایج بیمه شخص ثالث در سایر شرکت‌های بیمه، خدمات و طرح‌های نوینی توسط بیمه شخص ثالث ملت به مشتریان ارائه می‌گردد.

 

طرح‌های بیمه شخص ثالث ملت:

1- بیمه‌ شخص ثالث و حوادث راننده کوتاه‌مدت:

فروش بیمه‌نامه کـوتاه‌مـدت (از یـک روز تـا 365 روز) طـبق درخواست بیمه‌گذار.

 

در این طرح با توجه به افزایش تعهدات بیمه شخص ثالث بر اساس افزایش نرخ دیه، برخی از افراد قادر به پرداخت حق بیمـه یکساله نیستند. به همین دلیل صدور بیمه‌نامه‌های کوتـاه‌مدت سـه‌ماهـه، شش‌ماهه، به صورت خاص و بیمه‌نامه‌های چندروزه و چندماهـه متناسب با توان مالی متقاضی، در بیمه شخص ثالث ملت فراهم شده است.

2- پوشش کمک‌رسان (sos):

هدف این طرح این است که در صورت ایجاد مشکلاتی که در زیر ذکر شده، بیمه‌گذار می‌تواند با تماس تلفنی از طریق مرکز پیام شرکت بیمه، درخواست خدمات از شرکت امدادرسان را داشته باشد.

 

خدمات شامل: سوخت‌رسانی، راه‌اندازی خودرو، خدمات اتصال باطری، تعـویض زاپاس، بیرون کشیدن خـودرو از گاردریل، شانه خاکی، موانع و واژگونی، حمل خودروهای متـوقف مشتریان بنا به تشخیص کارفرما تا اولین شهر در مسیر مقصد.

 

3-بیمـه‌ جامع اتومبیل:

در این طرح که یکی از طرح‌های جدید بیمه شخص ثالث ملت است، 4 پوشش بیمه‌ای در یک بیمه‌نامه ارائه می‌شود.

هدف از ارائه این طرح تجمیع اطلاعات بیمه‌نامه‌های مختلف در یک بیمه‌نامه است.

بیمـه‌نامه جامع اتومبیل در واقع متشکل از چهار پوشش بیمه شخص ثالث، پوشش حوادث راننده، بیمه بدنه (خطرات اصلی و خطرات تبعی) و پوشش امدادرسان خودرو (sos) است.

بیمه‌نامه جامع به صورت یکساله و کوتاه‌مـدت (سه ماهه و شش ماهه) صادر می‌شود.

 

4- پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت:

با توجه به افزایش نرخ دیه و به تبع آن نرخ بیمه شخص ثالث در هر سال، بیمه ملت به ارائه این طرح پرداخته است.

 

در این طرح خریدار بیمه شخص ثالث، می‌تواند 10 درصد اضافه بر مبلغ حق بیمه شخص ثالث سال فعلی را بدون توجه به میزان افزایش نرخ دیه در سال بعد پرداخت کند تا بر این اساس بدون نیاز به مراجعه و خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث، بیمه ملت خسارت های جانی را در سال آتی، به صورت کامل تا مبلغ دیه اعلام شده از طرف قوه قضائیه را پوشش دهد.

چه مواردی تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد؟

پوشش‌‌‌‌های بیمه شخص ثالث به دو دسته پوشش مالی و جانی تقسیم‌‌‌‌‌ می‌شود که پوشش جانی این بیمه شامل غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌‌‌‌های درمانی افراد آسیب دیده در حوادث رانندگی است و در پوشش مالی آن خسارت‌‌‌‌های مالی وارد شده به خودرو یا اموال افراد زیان دیده (به جز راننده مقصر) جبران‌‌‌‌‌ می‌شود.

سقف پرداخت هزینه‌‌‌ها در پوشش جانی بر اساس مبلغ دیه در ماه حرام تعیین‌‌‌‌‌ می‌گردد. سقف پوشش مالی نیز در شرکت‌‌‌‌های مختلف بیمه متفاوت است اما حداقل پوشش مالی تعیین شده توسط بیمه مرکزی در سال 99، 11 میلیون تومان‌‌‌‌‌ است.

حداکثر پوشش مالی در بیمه ملت معادل 40 میلیون تومان است

 

مبلغ دیه کامل چقدر است؟ ماه‌های حرام کدامند؟

مبلغ دیه در ابتدای هر سال توسط بیمه مرکزی اعلام می‌شود.

مبلغ دیه در سال 1399 و برای ماه‌های عادی 330 میلیون و برای ماه‌های حرام 440 میلیون تومان اعلام شده است.

ماه‌های حرام به ترتیب محرم، رجب، ذی‌القعده و ذی‌الحجه هستند.

سقف پوشش جانی به اندازه‌ی مبلغ دیه در ماه حرام (440 میلیون تومان) است و حداقل پوشش مالی به اندازه یک چهلم مبلغ دیه ماه حرام (11 میلیون تومان) در نظر گرفته می‌شود.

خسارت جانی راننده مقصر هم بر اساس دیه ماه غیر حرام (ماه عادی) پرداخت‌‌‌‌‌ می‌گردد.

 

نرخ بیمه شخص ثالث 1400

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، حق بیمه پایه شخص ثالث هر ساله توسط بیمه مرکزی تعیین و به شرکت‌های بیمه ابلاغ می‌شود. نرخ بیمه شخص ثالث سال 1400 که انتهای سال گذشته اعلام شد، نسبت به سال گذشته (سال 99 ) افزایش قیمت داشته است که دلیل اصلی این افزایش قیمت را‌‌‌‌‌ می‌توان افزایش نرخ دیه سال 99 دانست.

 



:: برچسب‌ها: نرخ بیمه شخص ثالث, یمه شخص ثالث, خرید بیمه شخص ثالث,

نویسنده : مدیر تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1399

ساخت آلاچیق در کرمان

طراحی آلاچیق در کرمان

برای طراحی انواع آلاچیق به چند معیار باید توجه کنیم که هم از محیط بهینه استفاده کنیم. در جایگیری آلاچیق در محیط نباید دیزاین ویلا خراب شود. هم اینکه ساخت آلاچیق جلوه ای زیبا به مکان نصب آلاچیق بدهد. معمولا ساخت آلاچیق در جایی از حیاط و باغ انجام میشود که بیشترین زمان سایه را داشته باشد. نکته بعد اینکه ساخت و نصب آلاچیق باید کمترین مزاحمت را به رفت و آمد فضای حیاط ایجاد کند.

 

سقف های شیب دار با طرح سفال

از ورقه های گالوانیزه می باشد و همین ویژگی باعث شده است تا این نوع از سقف های شیب دار دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر هر چیزی حتی تغییر شرایط جوی باشند البته لازم است بدانید که از این نظر نیز دارای 50 سال ضمانت می باشند ، تایل های سفالی دارای ترکیب رنگی متفاوتی هستند که همین ویژگی انتخاب های کاربران را گسترده تر خواهد کرد ، این رنگها شامل : قهوه ای ، آجری ، آبی ، سبز و نارنجی می باشند .

 

می توان گفت که این نوع از سقف های شیب دار خیلی بیشتر از ورقه های دکرا برای ساخت سقف های آلاچیق مورد استفاده قرار می گیرند و شامل انواع گوناگونی می باشند که مطرح ترین آنها ورق طرح سفال پرچین می باشد .

جهت خرید ورق طرح سفال پرچین در کرمان می توانید به فروشگاه مصالح سقف شیروانی کرمان مراجعه نمایید.

 

به دلیل اینکه طریقه ی نصب تایل های سفالی با سایر تایل ها تمایز دارد این نوع تایل ها استحکام بالایی در برابر طوفان های شدید دارند . تایل های سفالی دارای قابلیت هم پوشانی بی نظیری می باشند که همین هم پوشانی باعث شده است که از ورود هر گونه هوایی به سطوح زیرین این نوع تایل جلوگیری شود .

 

وزن تایل های سفالی کم می باشد از این رو به راحتی می توان آنها را جابجا کرد ، بعد از نصب تایل های سفالی نیازی نیست تا هزینه ای مجدد برای رنگ آمیزی آنها بکنید چرا که هم در رنگ ها متنوعی طراحی و عرضه می شوند و هم در برابر تابش شدید نور خورشید مقاومت بالایی دارند تا به هیچ وجه دچار رنگ پریدگی نشوند .

 

ساخت آلاچیق در کرمان

برای ساخت و اجرای آلاچیق ابتدا باید متریال مصرفی ساخت و اجرای آلاچیق را انتخاب کنیم. مثلا همانطور که در بحث روش صحیح نصب ورق شیروانی ذکر کردیم آهن کشی هر ورق سقف شیروانی باهمدیگر فرق میکند.

 

ابتدا باید صفحه ستونها را طبق ابعاد درخواستی نصب کنیم.در مرحله بعد ستونهای آلاچیق را نصب میکنیم. ارتفاع ستونها معمولا بین 2.5 تا 2.8 متر میباشد.سپس خرپای مثلثی شکل با شیب 20 تا 35 درصد ساخته و بصورت خطی که مثلث را به دو نیم تقسیم کند به روی دو ستون نصب میکنیم.همه ستونها را به راس خرپا وصل میکنیم. در مرحله بعد نمای فلزی نما هلالی (یا سینه کفتری) را دورتادور آلاچیق نصب میکنیم. در مرحله آخر آهن کشی سقف شیروانی آلاچیق، تیرریزی خرپای آلاچیق را نسبت به ورق پوشش سقف شیروانی آلاچیق نصب میکنیم. در مرحله آخر نصب ورق پوشش سقف شیروانی را بوسیله پیچ شیروانی و اورلب مناسب ورق شیروانی نصب میکنیم. برای پوشش زیر سقف شیروانی آلاچیق یا همان سقف کاذب هم میتوانید از انواع لمبه های فلزی و یا PVC و لمبه چوب استفاده کنید.

 

بام آذین بهترین شرکت اجرا کننده انواع سقف های الاچیق در کرمان با استفاده از جدید ترین متریال و مصالح به طراحی و ساخت آلاچیق های ارزان  و سنتی با سقف های چوبی، فلزی و سفالی در خدمت شما عزیزان کرمانی می باشد. جهت اطلاع از قیمت ساخت آلاچیق در کرمان با بام آذین تماس بگیرید

 

اگر به دنبال لذت بردن از اوقات فراغت خود در کنار خانواده و دوستانتان در حیاط ویلا یا باغ خود هستید، ساخت و نصب یک آلاچیق می تواند کمک زیادی به شما در این راستا کند. آلاچیق مزایای فراوانی برای شما به وجود خواهد آورد. مهم ترین آن این است که سایه‌ای برای استراحت شما ایجاد می کند. هم چنین می تواند شما را از گزند حشرات محفوظ بدارد و بارش باران نیز مزاحم شما نخواهد شد. آلاچیق ها از نظر شکل ساخت، مواد مورد استفاده و هم چنین نحوه‌ی استفاده به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. در این جا قصد داریم تا بررسی برخی از انواع آلاچیق برای خانه بپردازیم.

 

آلاچیق قابل حمل یا پرتابل

آلاچیق قابل حمل یا پرتابل یکی از انواع آلاچیق برای خانه است و همان طور که از نامش پیداست، قطعات آن به گونه‌ای سبک طراحی شده‌اند که جا به جایی آن ها بسیار آسان می باشد. در این نوع آلاچیق ها از یک طراحی فشرده و بسیار جذاب استفاده شده است. برای ساخت آن معمولاً از فریم ها یا قاب های فولادی استفاده می شود. این آلاچیق ها به صورت کاملاً صد درصدی در برابر آب مقاوم هستند و هم چنین مقاومت نود و پنج درصدی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و آتش سوزی نیز دارند. انواع مختلف آن در سایزها و ارتفاعات مختلف موجود است.

 

آلاچیق باغی

آلاچیق باغی یکی از انواع آلاچیق است که برای برگزاری مهمانی ها و مراسم ها در محیط سر باز بسیار مناسب می باشد. این نوع آلاچیق نیز در شکل ها، اندازه ها و استایل های مختلف موجود می باشد. معمولاً در ساخت این نوع آلاچیق از با کیفیت ترین مواد از جمله چوب، فولاد و غیره استفاده می شود.

 

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی یکی از انواع آلاچیق است که ظاهری بسیار برازنده و لوکس دارد. آلاچیق چوبی معمولاً با استفاده از با کیفیت ترین چوب های موجود ساخته می شود و سعی می شود که عنصر کم وزنی در آن رعایت شود. هم چنین سطوح چوب های موجود در آن به بهترین شکل پرداخته می شود و به این ترتیب ظاهری یکتا و کم نظیر برای آلاچیق چوبی پدید می آید.

 

آلاچیق فلزی

آلاچیق فلزی نیز یکی از انواع آلاچیق است که در آن از فلز فولاد، آهن و یا آلومینیوم استفاده می شود. آلاچیق های فلزی معمولاً کاربرد و استفاده‌ی زیادی دارند چرا که به خاطر استفاده از فلزات در آن ها، عمر و دوام آن ها نیز بسیار بالا می باشد. استفاده از فرفورژه در قسمت های مختلف این آلاچیق باعث می شود تا بر زیبایی ظاهری آن افزوده شود. هم چنین آلاچیق هایی که از فلز آلومینیوم ساخته می شوند نیز مقاومت بسیار بالایی دارند و نسبت به بقیه فلزات بسیار سبک تر نیز هستند. نکته‌ای که در مورد آلاچیق های فلزی مطرح است که این است که آن ها به نگهداری خاصی احتیاج دارند تا در طول زمان در اثر زنگ زدگی یا حمله حشرات مختلف دچار آسیب دیدگی نشوند.



:: برچسب‌ها: طراحی آلاچیق, سقف های شیب دار, ساخت آلاچیق,

نویسنده : مدیر تاریخ : جمعه 18 مهر 1399

نصاب سقف شیروانی در کرمان

اجرای سقف شیروانی در کرمان

طراحی سقف شیروانی فلزی معمولاً در هنگام ساخت یا بازسازی یک خانه، مرحله‌ی ساخت سقف دست کم یا نادیده گرفته می شود. علت آن هم این است که تصور می شود سقف اهمیت چندانی ندارد و یک بخش بی اهمیت از خانه است. اما واقعیت این است که ساختار سقف نسبتاً پیچیده است و مهم تر آن که سقف یکی از مهم ترین بخش های خانه است که می تواند در رده های مختلف تأثیر بسیار مهمی داشته باشد. بسته به این که از چه نوع ماده یا موادی برای ساخت سقف خانه‌ی خود استفاده می کنید، مسائل مختلفی می تواند در هنگام طراحی و ساخت آن مطرح شود.

سقف های شیبدار شیروانی در ایران به چندین روش اجرا می گردد و با توجه به نوع طرح معماری آنها باید زیرسازی سقف های شیبدار شیروانی یک طرفه، دوطرفه، چندطرفه و یا مخروطی به یک شیوه قابل اجرا نیست.

نوع ساختار سقف های شیبدار شیروانی بلکه نوع مصالح پوشش روی سقف ها نیز در روش زیر سازی آن تاثیر گذار خواهد بود و با این تفاصیر در اینجا روال کلی اجرای این نوع سقف ها را بررسی خواهیم نمود.

 

طراحی سقف شیروانی فلزی

در طراحی هر نوع سقفی، سه عنصر اساسی وجود دارد: انتخاب ماده، ساخت و دوام سازه. انتخاب ماده مورد نیاز برای ساخت احتمالاً یکی از سخت ترین مراحل و تصمیم ها در هنگام ساخت سقف است. هر ماده ویژگی های خاص خود را دارد و مزایایی برای سقف می آفریند که باید آن ها را بررسی کرد. شما می توانید با مشاوره گرفتن از شرکت بام آذین و شناخت ویژگی های مختلف هر ماده انتخاب درستی برای طراحی سقف خود داشته باشید.

 

انواع مصالح و متریال سقف شیروانی

انواع مصالح و متریال سقف شیروانی مثل ورق گالوانیزه ، pvc، شینگل ، دکرا، سفال، آندولین و آردواز و … و چندین نوع دیگر وجود دارند . هرکدام از متریال سقف شیروانی نیز چندین زیر دسته دارند . ارزانترین سقف شیروانی ورق شیروانی گالوانیزه است. ارزانترین ورق شیروانی گالوانیزه هم ورق سینوسی یا کرکره است.

شما میتوانید جهت خرید ورق طرح سفال پرچین در کرمان و همچنین خرید سفال طبرستان در کرمان به شرکت بام آذین مراجعه نمایید.

 

پوشش سقف شیروانی در کرمان

سقف های شیبدار شیروانی به دلیل تنوع بسیار زیاد،نصب آسان،زمان پایین اجرا،پرت کم مصالح،وزن کم،سازگاری باشرایط اقلیمی برخی مناطق و ظاهری زیبا،در بسیاری از مناطق شهری و روستایی برای پوشش سقف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع سقف های شیروانی بر اساس جنس مصالح شیروانی مشخص می شود که وابسته به نقاط قوت و ضعف معرفی شده برای هر کدام از انواع سقف شیروانی نقطه نظرات کارفرما و توسط متخصصین ما انجام میشود.

طرح سفال

شینگل

دکرا

آندولین

ایرانیت

مهم ترین نکته ای که در رابطه با اجرای سقف شیروانی فلزی وجود دارد این است که مشخص شود می خواهیم این سقف را به چه زاویه و چه شیبی بسازیم. معمولاً دو انتخاب پیش روی شما قرار می گیرد: سقف شیروانی با شیب کم یا سقف شیروانی با شیب زیاد. این موضوع که احتمالاً طراح آن را در طراحی سقف شیروانی فلزی مشخص کرده است، بسیاری از مسائل را برای ما روشن می کند. به طور مثال مقدار شیب در اجرای سقف شیروانی فلزی مشخص می کند که مساحت و فضای زیر شیروانی چقدر و چگونه خواهد بود. دفع آب باران و برف و مسائل مربوط به نگهداری دیگر نکاتی هستند که از طریق این موضوع مشخص می شوند. دیگر مسائل مهم مربوط به اجرای سقف شیروانی در این قسمت شامل نحوه ساخت سازه سقف و پوشش آن می باشد.

 

هزینه ی اجرای سقف شیروانی در کرمان

هزینه ی اجرای سقف شیروانی بسیار متنوع است و با توجه به مساحت بنای مورد نظر، متریال مورد استفاده در اجرای سقف و همچنین طراحی سازه و زوایای معین شده برای قسمت های مختلف آن، بررسی و محاسبه می گردد. آن چه در این میان از اهمیت ویژه برخوردار است، طراحی و اجرای سقف شیروانی توسط گروهی متخصص و حرفه ای می باشد که دارای تجربه ی کافی در این زمینه بوده و با استفاد ی بهینه از مواد و متریال متناسب با محیط، منجر به افزایش طول عمر سازه ی مورد نظر شوند و هزینه ی اجرای سقف شیروانی را به حداقل برسانند.

 

نصاب سقف شیروانی در کرمان

شرکت بام آذین آماده طراحی ساخت و نصاب شیروانی با متریال های مرغوب و جدید می باشد. اجرای کلیه خدمات شیروانی، نصب سقف شیروانی ساختمان ها در تمام مناطق کرمان و اطراف کرمان و شهرستان ها با متریال های داخلی و خارجی توسط بام آذین انجام می شود.

 

یک نصاب شیروانی فنی و خوب با به کار گیری مصالح مرغوب نه تنها میتواند ظاهر خانه ی شما را مدرن تر نماید بلکه در بعضی از طرح ها قادر است موجب ذخیره ی گرمایشی و سرمایش بیشتری هم شود تحت عنوان یک راه کاری کلی شما میتوانید با در لحاظ گرفتن یک نصاب شیروانی حرفه ای طول عمر کار خود را افزایش دهید.

 



:: برچسب‌ها: اجرای سقف شیروانی, بام آذین,

نویسنده : مدیر تاریخ : جمعه 18 مهر 1399

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران

متخصص ارتودنسی

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا هستند. تمام تلاششان ارائه بهترین خدمات به مردم است. در این راستا مقالات بسیار خوبی در سایتشان منتشر شده است.

اگر علاقه‌مند به مقالات مرتبط با دندانپزشکی و ارتودنسی هستید، در اینجا به بیش از 150 مقاله دسترسی دارید. این محتواها اطلاعات خوبی در رابطه با ارتودنسی و انتخاب متخصص ارتودنسی برای بزرگسالان و کودکان در اختیار شما می گذارد. علاوه بر آن، سایر مشکلات دهان و دندان کودکان و بزرگسالان نیز بررسی و در جهت رفع آن راهکار ارائه شده است.

 

 

https://orthodontic.ir/درمان-عفونت-و-آبسه-دندان-کودکان-و-علائم/

https://orthodontic.ir/درمان-دندان-درد-شدید-در-کودکان/

https://orthodontic.ir/tooth-infection/

https://orthodontic.ir/لق-شدن-دندان-دائمی-و-شیری-کودکان-و-اطفال/

https://orthodontic.ir/children-swelling-gum/

https://orthodontic.ir/straighten-crooked-tooth/

https://orthodontic.ir/dentures/

https://orthodontic.ir/bitter-taste-mouth-morning/

https://orthodontic.ir/orthodontic-cost/

https://orthodontic.ir/درمان-و-علت-دندان-قروچه-کودکان-در-خواب-چ/

https://orthodontic.ir/invisible-orthodontics/

https://orthodontic.ir/دندان-در-آوردن-نوزادان-و-کودکان/

https://orthodontic.ir/orthodontic-procedures/

https://orthodontic.ir/خونریزی-لثه-و-دندان-در-کودکان-علت-و-درم/

https://orthodontic.ir/permanent-tooth-replacement/

https://orthodontic.ir/کیست-دندان،-لثه،-دهان-و-ریشه-دندان-در-کو/

https://orthodontic.ir/black-stains-between/

https://orthodontic.ir/hand-sanitizer-liquid/

https://orthodontic.ir/tooth-jaundice/

https://orthodontic.ir/tonsils/

https://orthodontic.ir/jaw-deviation-treatment/

https://orthodontic.ir/رشد-دندان-کودکان-بچه‌ها-انواع،-تعداد/

https://orthodontic.ir/pediatric-dentist/

https://orthodontic.ir/children-students-oral-health/

https://orthodontic.ir/is-orthodontics-painful/

https://orthodontic.ir/کشیدن-دندان-شیری-دائمی-کودکان-بدون/

https://orthodontic.ir/orthodontist/

https://orthodontic.ir/علت-بوی-بد-دهان-و-بزاق-دهان-در-کودکان-رف/

https://orthodontic.ir/ترمیم-دندان-شکسته-و-ترک-دندان-شیری-و-دائ/

https://orthodontic.ir/post-and-core/

https://orthodontic.ir/جراحی-فرنوم-لب-زبان-فرنکتومی/

https://orthodontic.ir/جرم-و-پلاک-دندانی-در-کودکان-چیست؟-و-چگون/

https://orthodontic.ir/coronavirus/

https://orthodontic.ir/dental-brace/

https://orthodontic.ir/mouth-ulcers/

https://orthodontic.ir/لکه‌های-سیاه-سفید-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/genioplasty-surgery/

https://orthodontic.ir/عصب‌کشی-ترمیم-عفونت-ریشه-دندان-کودکا/

https://orthodontic.ir/پوسیدگی-دندان-کودکان-جلوگیری-درمان-در/

https://orthodontic.ir/روکش-دندان-کودکان-قیمت،-انواع،-مراحل/

https://orthodontic.ir/فلوروسیس-لکه-های-سفید-روی-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/jaw-popping/

https://orthodontic.ir/درمان-و-علت-لکه‌های-سیاه،-سفید،-قهوه‌/

https://orthodontic.ir/

https://orthodontic.ir/پر-کردن-دندان-کودکان-هزینه-مواد-نحوه/

https://orthodontic.ir/appropriate-orthodontic-age/

https://orthodontic.ir/orthodontic-appliance/

https://orthodontic.ir/orthodontic-toothbrush/

https://orthodontic.ir/yellow-tongue-cause/

https://orthodontic.ir/tooth-whiting/

https://orthodontic.ir/orthodontics-duration/

https://orthodontic.ir/انواع-محافظ-های-دهانی-کودکان-نایت-گارد/

https://orthodontic.ir/cost-dental-orthodontics/

https://orthodontic.ir/how-brush-teeth-properly/

https://orthodontic.ir/عفونت-و-التهاب-از-علائم-آبسه-دندان-در-کو/

https://orthodontic.ir/جرم-گیری-و-بروساژ-دندان-در-کودکان-جدیدت/

https://orthodontic.ir/cleft-lip-and-palate/

https://orthodontic.ir/orthodontic/

https://orthodontic.ir/بریج-دندان-کودکان-آیا-پل-دندانی-برای-اط/

https://orthodontic.ir/dental-restoration/

https://orthodontic.ir/orthodontic-bracket-wires/

https://orthodontic.ir/بهداشت-و-سلامت-دهان-و-دندان-در-کودکان-و/

https://orthodontic.ir/وارنیش-فلوراید-برای-حفظ-سلامت-دندانها/

https://orthodontic.ir/آموزش-روش-صحیح-و-بهترین-زمان-مسواک-زدن-د/

https://orthodontic.ir/orthodontic-wire/

https://orthodontic.ir/بیماریهای-دهان-و-دندان-در-کودکان/

https://orthodontic.ir/ceramic-orthodontics/

https://orthodontic.ir/کاشت-نگین-دندان-کودکان-قیمت/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/diastema/

https://orthodontic.ir/does-supplemental-insurance-include-orthodontics/

https://orthodontic.ir/dental-crowns/

https://orthodontic.ir/brushing-teeth/

https://orthodontic.ir/اصلاح-طرح-لبخند-لثه‌ای-کودکان-روش-غ/

https://orthodontic.ir/دندان-شیری-نوزادان-و-کودکان/

https://orthodontic.ir/انواع-عمل-جراحی-فک-جراحی-ا/

https://orthodontic.ir/buccal-pumping/

https://orthodontic.ir/علت-و-درمان-حساسیت-های-دندانی-و-تیر-کشید/

https://orthodontic.ir/orthodontics-without-tooth-extraction/

https://orthodontic.ir/dental-implants/

https://orthodontic.ir/chewing-nails/

https://orthodontic.ir/children-dental-orthodontics/

https://orthodontic.ir/پوشاندن-شیار-دندانهای-آسیاب-برای-جلوگ/

https://orthodontic.ir/wireless-orthodontics/

https://orthodontic.ir/hyperdontia/

https://orthodontic.ir/انتخاب-دهان-شویه-مناسب،-طرز-درست-استفا/

https://orthodontic.ir/ونیر-و-روکش-زیبایی-دندان-کودکان-لامینت/

https://orthodontic.ir/functional-orthodontic-appliance/

https://orthodontic.ir/bone-graft-implant/

https://orthodontic.ir/نگه-دارنده-ریتینر-پلاک-ارتودن/

https://orthodontic.ir/abutment/

https://orthodontic.ir/dental-plaque/

https://orthodontic.ir/dental-prosthesis/

https://orthodontic.ir/وارنیش-فلوراید-درمانی-تراپی-دندان-کود/

https://orthodontic.ir/فیشور-سیلانت-شیار-بندی-دندان‌ها/

https://orthodontic.ir/عوارض-دندانپزشکی-مکیدن-انگشت-دست-و-پا-د/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-پیشگیری/

https://orthodontic.ir/بیماریهای-لثه-در-کودکان-التهاب،عفونت/

https://orthodontic.ir/smile-design-correction/

https://orthodontic.ir/بهترین-کلینیک-دندانپزشکی-کودکان-و-اطف/

https://orthodontic.ir/sinus-lift/

https://orthodontic.ir/sleep-apnea-and-snoring/

https://orthodontic.ir/removable-orthodontics/

https://orthodontic.ir/category/orthodontics/

https://orthodontic.ir/teeth-brushing-before-breakfast/

https://orthodontic.ir/orthodontic-brackets/

https://orthodontic.ir/upper-lower-jaw-orthodontics/

https://orthodontic.ir/stages-of-orthodontic-treatment/

https://orthodontic.ir/مراقبت‌های-ارتودنسی-عوارض-ار/

https://orthodontic.ir/lingual-orthodontics/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-نامرئی-کودکان-هزینه/

https://orthodontic.ir/کشیدن-دندان-در-درمان-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/حل-مشکلات-فوریتی-براکت-ارتودنسی-در-خان/

https://orthodontic.ir/composite-veneers/

https://orthodontic.ir/dental-erosion/

https://orthodontic.ir/اپن-بایت/

https://orthodontic.ir/dental-crown-lengthening/

https://orthodontic.ir/fixed-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontic-request-form/

https://orthodontic.ir/orthodontic-treatment/

https://orthodontic.ir/نامرتبی،-بی-‌نظمی،-هم-ریختگی-شلوغ/

https://orthodontic.ir/gummy-smile/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-دندان-کودکان-ثابت،-متحرک-و-هز/

https://orthodontic.ir/mouthwash/

https://orthodontic.ir/تفاوت-ارتودنتیست-و-دندانپزشک-چیست؟/

https://orthodontic.ir/prevent-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontic-separator/

https://orthodontic.ir/orthognathic-surgery/

https://orthodontic.ir/malocclusion/

https://orthodontic.ir/child-dentist/

https://orthodontic.ir/هدگیر-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/thumb-sucking/

https://orthodontic.ir/orthodontic-vs-cosmetic-dentistry/

https://orthodontic.ir/dental-braces/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-بزرگسالان/

https://orthodontic.ir/removable-vs-fixed-orthodontics/

https://orthodontic.ir/new-orthodontics-technology/

https://orthodontic.ir/teeth-orthodontize/

https://orthodontic.ir/camouflage-orthodontic/

https://orthodontic.ir/about-me/

https://orthodontic.ir/جراحی-فک-یا-ارتوگناتیک/

https://orthodontic.ir/open-bite/

https://orthodontic.ir/damon-orthodontics/

https://orthodontic.ir/laminate-or-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontics-specialist/

https://orthodontic.ir/restorative-dentistry/

https://orthodontic.ir/نگهدارنده-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/all-posts/

https://orthodontic.ir/cost-orthodontics/

https://orthodontic.ir/teeth-orthodontics/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-ثابت/

https://orthodontic.ir/different-types-orthodontics/

https://orthodontic.ir/accelerated-orthodontics/

https://orthodontic.ir/هزینه-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/duration-removable-orthodontics/

https://orthodontic.ir/فیشور-سیلانت،-شیار-بندی-دندان‌ها/

https://orthodontic.ir/home/

https://orthodontic.ir/orthodontics-and-jaw-surgery/

https://orthodontic.ir/nutrition-during-orthodontics/

https://orthodontic.ir/how-brush-teeth-properly

https://orthodontic.ir/teeth-scaling/

https://orthodontic.ir/static_blocks/

https://orthodontic.ir/contact-us/

https://orthodontic.ir/gum-surgery/

https://orthodontic.ir/pediatric-dentist




نویسنده : مدیر تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1399

انواع ارتودنسی

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان یک روش درمانی و زیبایی دندان بوده که با هدف ترتیب بخشیدن به دندان‌های نامنظم و از بین بردن ناهنجاری در فک صورت می‌گیرد. عوارض ناشی از قرارگیری دندان‌ها در جای نامناسب مثل جلوگیری از رعایت صحیح بهداشت دهان و دندان، اختلال در تکلم و تاثیر نامناسب بر زیبایی چهره اجرای روش درمانی ارتودنسی دندان برای افراد را ضرورت می‌بخشد.

علاوه بر موارد بیان شده روش درمانی ارتودنسی دندان برای رفع مشکلاتی مثل پوسیدگی دندان‌ها در اثر فشار ناشی از شکل گیری نامناسب دندان‌ها، مشکلات لثه‌ای، مشکلات گوارشی ناشی از خوب جویده نشدن مواد غذایی، احساس درد در سر و گردن، مشکلات TMJ و در نهایت تاثیر منفی بر ظاهر دندان‌ها و چهره پس از معاینه دندان پزشک متخصص در نظر گرفته می‌شود.

 

 

مدت زمان ارتودنسی دندان و هزینه ارتودنسی دندان وابسته به وضعیت دندان‌ها و انواع ارتودنسی مثل ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی متفاوت می‌باشد.ارتودنسی دندان با روش‌های مختلفی مثل ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون و ... متناسب با وضعیت دندان‌ها و سن فرد بیمار توسط یک متخصص ارتودنسی صورت می‌گیرد.

بهترین راهکار در هنگام مواجهه با فشردگی و بهم ریختگی دندان‌ها و همین طور ناهنجاری در فکین مراجعه به یک ارتودنتیست متخصص و شروع درمان ارتودنسی دندان در یک مرکز تخصصی معتبر می‌باشد.

 

متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست

همانطور که در بخش ارتودنسی دندان اشاره داشتیم، نقش یک متخصص ارتودنسی در انتخاب روش درمانی مناسب با وضعیت دندان‌های بیمار و نتیجه مطلوب ارتودنسی دندان بسیار پر رنگ می‌باشد. یک ارتودنتیست یا متخصص ارتودنسی با ویزیت بیمار بهترین روش و راهکار درمانی را برای از بین بردن ناهنجاری فک و نامتوازن بودن دندان‌ها در نظر می‌گیرد.

در واقع متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست فردی است که مهارت و دانش لازم را در دانشگاه پس از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی برای درمان ناهنجاری های فک و صورت کسب کرده باشد. درمان‌های پیچیده و تخصصی ارتودنسی دندان باید تحت نظارت یک متخصص ارتودنسی و در یک مرکز درمانی تخصصی صورت گیرد.

 

 

ارتودنسی دندان بدون نظارت یک متخصص ارتودنسی می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی مثل پارگی لثه و عوارضی از این قبیل در بیمار ‌شود. برای داشتن یک ارتودنسی دندان مناسب با یک روش ارتودنسی موثر و نتیجه مطلوب در پایان این دوره درمان، حتما با یک متخصص ارتودنسی مجرب در یک مرکز تخصصی ارتودنسی دندان در ارتباط باشید.

 

روش ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی را بشناسید.

ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی یکی از روش‌های ارتودنسی دندان بصورت تخصصی بوده که رفع ناهنجاری موجود در فک از طریق ایجاد تغییراتی در دندانها را در بر می‌گیرد. ناهنجاری‌های موجود در فکین با ایجاد مشکلاتی در تکلم و تاثیر منفی بر چهره موجب ضعف در اعتماد به نفس افراد شده و درمان این عارضه را  ضرورت می‌بخشد.

ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی ناهنجاری‌های مثل تنگی فک پایین یا بالا، جلوزدگی فک پایین یا بالا، عقب ماندگی فک پایین یا بالا، انحراف فک، کم یا زیاد کردن ارتفاع صورت را درمان می‌کند. کامفولاژ به معنای پوشاندن و مخفی کردن است که در این حالت درمانی نیز ارتودنسی کامفولاژ با اثر بر وضعیت دندان‌ها ناهنجاری‌های نامبرده در فک و صورت را پوشانده و بهبود می‌بخشد.

 

 

قبل از اقدام به اعمال روش درمانی ارتودنسی کامفولاژ باید وضعیت فک و دندان بیمار توسط یک متخصص ارتودنسی مجرب مورد بررسی قرار گیرد. در این حالت با تشخیص وضعیت فک و دندان بیمار بهترین روش ارتودنسی کامفولاژ با تجویز متخصص ارتودنسی برای بیمار انجام می‌شود.

انتخاب یک مرکز تخصصی ارتودنسی دندان و اطلاعات کافی در خصوص ارتودنتسیت و متخصص ارتودنسی معرفی شده در نتیجه بخش بودن ارتودنسی کامفولاژ در رفع انحراف و ناهنجاری فک بسیار اثر گذار است.

 

عارضه سنگ لوزه چیست؟

سنگ لوزه بصورت دانه‌های سفید رنگ بر سطح لوزه ایجاد شده که اوصولا قابل مشاهده نیست. بیشتر در زمان سرماخوردگی و متورم شدن لوزه‌ها ممکن است سنگ لوزه خودنمایی کرده و نیاز به رفع آن از روی لوزه‌ها ضرورت پیدا کند. سنگ لوزه غالبا بر روی لوزه‌های متنهی به زبان یا به اصطلاح لوزه‌ی زبانی رویت می‌شوند.

لوزه‌ها از برآمدگی‌ها و شکاف‌هایی متشکل است که باکتری‌ها، مخاط و سلول‌‌های مرده در داخل آنها گیر کرده و به مرور زمان منجر به ایجاد عوارضی مثل سنگ لوزه می‌شود. سنگ لوزه گاها با بروز انواع آلرژی و حساسیت و سرماخوردگی تحریک شده و با درد همراه است.

 

 

در حالت تخصصی تر سنگ لوزه را توده‌ای تشکیل شده از مواد کلسیومی (کلیسفیکاسیون) در شکاف بین لوزه‌ها می‌نامند. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان از مهمترین دلایل بروز سنگ لوزه در افراد است. بنا به نظرات علمی ارائه شده درباره سنگ لوزه می‌توان دلیل نمود این عارضه را تحت تاثیر تحلیل رفتن واحد‌های تشکیل دهنده فولیکول‌های لوزه دانست.

عمل برداشتن سنگ لوزه یک عمل کاملا تخصصی و حساس بوده که باید توسط یک متخصص پس از تشخیص مناسب انجام شود. بنابراین در انتخاب پزشک و کلینیک‌های تخصصی در رفع این عارضه نهایت دقت را داشته باشد.

سفید کردن دندان و بلیچینگ

سفید کردن دندان یکی از روش‌های بهبود و زیبایی دندان بوده که در دسته خدمات عمومی دندانپزشکی قرار دارد. ساده ترین و در دسترس ترین روش سفید کردن دندان جرم گیری برای برگرداندن رنگ اصلی دندان‌ها و از بین بردن جرم می‌باشد. یکی از تخصصی ترین روش‌های سفید کردن دندان که منجر به درخشان شدن دندان‌ها نسبت به حالت طبیعی شده بلیچینگ است.

 

 

امروزه روش‌های طبیعی زیادی برای سفید کردن دندان وجود داشته که خیلی از آنها ریشه در طب گیاهی و سنتی دارند. در کنار این موارد توجه به توصیه‌هایی مثل استفاده از خمیر دندان های سفید کننده، سفید کردن دندان با لیزر، استفاده از نوار سفید کننده و در نهایت استفاده از ژل سفید کننده دندان را می‌توان از مراحل سفید کردن دندان دانست.

بهترین اقدام برای ماندگاری سفیدی دندان‌ها و سفید کردن دندان با روش‌های مناسب مشورت با یک دندانپزشک متخصص است. مصرف کمتر مواد کافئین دار و اجرای توصیه‌های تخصصی یک متخصص تاثیر بسزایی در دوام سفیدی دندان‌های افراد دارد.

 

روکش دندان چیست؟

روکش دندان یک لایه‌ی نازک غالبا از جنس سرامیک است که برای پوشاندن وضعیت ظاهری دندان و همین طور مقاومت دندان قبل از بعضی روش‌های درمانی می‌باشد. روکش دندان سرامیکی یا لمینت از پر طرفدارترین روش‌های ترمیم دندان است.

 

 

رایج ترین سوالاتی که در خصوص روکش دندان در بین افراد متقاضی این روش درمانی مطرح بوده به شرح ذیل است:

  • هزینه روکش دندان سال 98
  • قیمت عصب کشی و روکش دندان
  • قیمت روکش دندان سال ۹۹
  • قیمت روکش دندان ایمکس
  • فیلم روکش دندان جلو
  • عوارض روکش دندان

 

نصب انواع روش روکش دندان چه بصورت درمانی و چه زیبایی دندان باید توسط یک متخصص و دندانپزشک مجرب انجام شود. نصب صحیح روکش دندان و انجام اقدامات بهداشتی و درمانی پس از آن باید در یک مرکز درمانی تخصصی و زیر نظر یک متخصص صورت گرفته تا با کمترین عوارض و بهترین نتیجه همراه باشد.

 

منبع: https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/2231/What_is_dental_orthodontics

 

 



:: برچسب‌ها: متخصص ارتودنسی, ارتودنسی دندان,

نویسنده : مدیر تاریخ : چهار شنبه 16 مهر 1399

آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه

مراحل راه اندازی و نصب پکیج

نصب پکیج یکی از اقدامات اساسی و ضروری در راه اندازی سیستم گرمایشی در ساختمان‌های مختلف است. نصب پکیج با اصول و برنامه تعیین شده برای راه اندازی تجهیزات وابسته به این سیستم بطور کاملا تخصصی صورت می‌گیرد. امروزه نصب پکیج در دسته خدمات پردرخواست راه‌اندازی سیستم گرمایشی در منازل مسکونی است.

ویژگی‌های بارز و ساختار پکیج در کنار هماهنگی آن با استاندارهای جدید ساختمان سازی از دلایل اصلی پر درخواست بودن سرویس نصب پکیج می‌باشد. در این خصوص قیمت نصب پکیج تهران و همین طور فراگیری آموزش نصب انواع پکیج از مهمترین مواردی است که از سمت کاربران مورد پیگیری و بررسی قرار می‌گیرد.

جلوگیری از مواجهه با ایرادات مشکلات پی در پی پس از نصب این سیستم گرمایشی مستلزم به کارگیری افراد متخصص در این زمینه است. بازار آنلاین خدمت از ما با فراهم آوردن یک بستر کاری مطمئن در این حوزه شرایط را برای یافتن بهترین متخصصین نصب پکیج تهران در مناطق مختلف فراهم آورده است.

 

 

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه

نگهداری موتورخانه وابسته به شرایط و تجهیزات به کار رفته با یک سری اقدامات از پیش تعیین شده و اصولی صورت می‌گیرد. نگهداری موتورخانه یک کار تخصصی و موثر از کاهش مصرف انرژی و بالا رفتن کیفیت و عمر استفاده از تجهیزات وابسته به آن است.  

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه وابسته به وضعیت و همین طور رعایت نکات اشاره شده در زمان نصب و راه اندازی بر اساس چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه تعیین می‌گردد.در هنگام اقدام به نگهداری موتور خانه و همین طور سرویس به موقع آن می‌کنند ،بیشترین مواردی که در راس انجام این کار قرار دارند به شرح ذیل می‌باشند:

 

چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه

  • آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه 
  • تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات
  • شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه
  • نگهداری موتورخانه ها
  • تعمیرکار موتورخانه در مناطق مختلف تهران
  • تعمیرات تخصصی موتورخانه در تهران

 

 

امروزه نیاز افراد به کارگیری تعمیرکار موتورخانه کاربلد برای تعمیرات تخصصی موتورخانه به اندازه‌ای اهمیت داشته که دوره‌های آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه برگزار می‌شود.برای داشتن اطلاعات دقیق و اصولی در خصوص نحوه و هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" با نزدیک ترین شرکت تعمیر و نگهداری موتور خانه در تهران در ارتباط باشید.

 

قیمت تخمینی نصب پکیج تهران

نصب پیکج تهران از خدمات مورد پر درخواست برای راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی جدید بر اساس اصول تعیین شده است. علاوه بر تخصص و نصب صحیح پکیج در مناطق مختلف تهران قیمت و هزینه راه اندازی و نصب پکیج نیز از نکات مورد توجه افراد در هنگام ثبت سفارش نصب پکیج است.

 از آنجایی که قیمت نصب پکیج ایران رادیاتور با هزینه نصب پکیج بوتان تفاوت دارد، برند را می‌توان یکی از عوامل تعیین کننده قیمت نصب پکیج تهران دانست. علاوه بر این مورد محل نصب پکیج و نوع پکیج نیز در هزینه نصب  و راه اندازی انواع پکیج توسط نصابان متخصص در این زمینه تاثیر دارد.

برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص قیمت نصب پکیج می‌توانید از طریق تلفن همراه خود و در کوتاهترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن "خدمت از ما" از تنکسین‌های نصب پکیج تهران استعلام قیمت رایگان بگیرید. یکی از اساسی ترین مراحل نصب پکیج، نحوه‌ی لوله کشی پکیج بوده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

مراحل و نحوه‌ی لوله کشی پکیج

لوله کشی پکیج از مهمترین مراحل نصب این سیستم گرمایشی بوده که باید وابسته به نوع و مدل پکیج توسط افراد متخصص صورت گیرد. لوله کشی پکیج به علت ویژگی‌های کاربردی که پکیج دیواری نسبت به موتورخانه، آبگرمکن و بخاری گازی داشته، در صدر درخواست‌های افراد قرار دارد. از مهمترین مزایای این کار می‌توان به مصرف کم گاز و برق، بازدهی بالا، سیستم ایمنی بالا و ... اشاره داشت. 

 

 

نصب پکیج روی دیوار، نصب پکیج زمینی و محل نصب پکیج (نصب پکیج در بالکن و یا نصب پکیج در آشپزخانه) علاوه بر هزینه نصب پکیج بر نوع لوله کشی پکیج نیز تاثیر مستقیم دارند. علاوه بر این موارد پر اهمیت ترین نکات مورد بررسی از دید کاربران برای لوله کشی پکیج در نقاط مختلف تهران در موارد زیر خلاصه می‌شود.

 

  • هزینه لوله کشی پکیج در تهران
  • نوع سیستم لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری
  • مراحل و هزینه لوله کشی پکیج قرنیزی
  • مزایای لوله کشی پکیج روکار در تهران
  • نمونه لوله کشی پکیج با لوله سفید
  • لوازم مورد نیاز لوله کشی پکیج در مدل‌های مختلف
  • قیمت لوله کشی پکیج روکار در تهران
  • و...

 

امروزه برقراری ارتباط با مجرب ترین تکنسین‌های لوله کشی پکیج برای مناطق مختلف تهران با شرایط بیان شده از طریق ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" به راحتی امکان پذیر است. هزینه لوله کشی پکیج تهران بر اساس متراژ و تجهیزات کاربردی در کنار مدل پکیج تعیین و توسط کارشناس نصب برآورد می‌شود.

 

هزینه‌ لوله کشی پکیج تهران

 قیمت لوله کشی پکیج تهران در ساختمان مختلف به نوع سیستم لوله کشی پکیج بستگی دارد. هزینه لوله کشی پکیج تهران وابسته به نوع پرژه می‌توان متفاوت باشد.بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته در این خصوص قیمت لوله‌کشی پکیج به عواملی مانند نوع پکیج، متراژ لوله‌ کشی پکیج، نوع لوله و اتصالات مورداستفاده، نوع لوله کشی پکیج (روکار، توکار، دیواری و زمینی) و … بستگی دارد.

 

 

لوله کشی پکیج تهران از سری مراحل حساس نصب این سیستم گرمایشی بوده که اگر توسط افراد متخصص و نصابان کاربلد صورت نگیرد مشکلات زیادی را به دنبال دارد. ایجاد ناهماهنگی و بی نظمی در محیط گرفته تا تاثیر بر کیفیت و نحوه عملکرد پکیج پس از نصب از سری مواردی است که در صورت عدم رعایت اصول نصب پکیج توسط افراد با آن مواجه می‌شوید.

برای آشنایی بهتر با متخصصان و تکنسین‌های آموزش دیده در نزدیک ترین محل در تهران در اپلیکیشن خدمت از ما ثبت سفارش کرده و پس از مشاهده نظریات و امتیازات کاربری افراد بهترین تکنسین را برای نصب پکیج در تهران انتخاب کرده و کار لوله کشی پکیج را به کارادن بسپارید.

 

منبع: https://canvas.northwestern.edu/eportfolios/1492/setting_up_and_installing_the_package

 



:: برچسب‌ها: راه اندازی و نصب پکیج, نگهداری موتورخانه, تعمیرموتورخانه, نصب پکیج,

نویسنده : مدیر تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1399

انتخاب یک رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان یک ایده ساده برای تغییر دکوراسیون

اگر به دنبال یک روش ساده و اجرایی برای رسیدن به تغییرات اساسی و زودهنگام در بازسازی منزل هستید، نقاشی ساختمان یک سبک کاربردی بسیار مناسب است. نقاشی ساختمان با رنگ‌ها و سبک‌های جدید شرایط را برای ایجا هماهنگی در بخش‌های مختلف ساختمان و رسیدن به یک دکوراسیون خاص فراهم آورده است.

نقاشی ساختمانبا استفاده از ابزار‌هایی مثل غلطک، قلمو، اسفنج و پارچه و ایجاد طرح‌های جدید بر روی دیوار، سقف و قسمت‌های دیگر اتاق‌ها قابل اجرا می‌باشد. انتخاب رنگ‌های سرد و گرم و همین طور تلفیق آنها در تکنیک‌های جدید نقاشی ساختمان سبب علاقمندی بیشتر افراد به رنگ آمیزی بخش‌های مختلف در بازسازی ساختمان شده است.

 

 

کیفیت مطلوب نقاشی ساختمان و به کارگیری تکنیک‌های مناسب در رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف منزل مستلزم استفاده از نقاشان متخصص می‌باشد. با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" امکان دسترسی آسان به بهترین نقاشان ساختمان در کوتاهترین زمان ممکن برای شما فراهم شده است.

 

طرح نقاشی ساختمان در بخش‌های مختلف

نقاشی ساختمان کاری کاملا تخصصی و حساس است که در بیشتر مواقع نقش مشاوره‌ای برای هماهنگی قسمت‌های مختلف یک ساختمان را ایفا می‌کند. یک نقاش حرفه‌ای علاوه بر داشتن اطلاعات کامل و تخصصی در زمینه رنگ آمیزی ساختمان باید به فنون طراحی و دکوراسیون داخلی نیز آشنا باشد.

استفاده از رنگ‌های مناسب در بخش‌های مختلف، ایجاد هماهنگی بین دکوراسیون داخلی و رنگ انتخابی(پتینه کاری، بلکا و اطلاعات کافی در خصوص روانشناسی رنگ‌ها و ...) برای ساختمان، قدرت تشخیص و انتخاب رنگ‌های مختلف برای نقاشی ساختمان مدرن و ... از مهترین ویژگی‌هایی است که یک نقاش ساختمان برای اجرای طرح نقاشی ساختمان باید داشته باشد.

 

 

دسترسی به چنین افرادی با سابقه کاری مناسب برای نقاشی ساختمان برای تمامی افراد به یک اندازه آسان نبوده و گاها انتخاب اشتباه با نتیجه نامطلوب و پرداخت هزینه نامتعارف همراه بوده است. بازار آنلاین "خدمت از ما" با هدف سهولت بخشیدن به دسترسی افراد به نقاشان متخصص در این زمینه شرایط ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت خود را فراهم آورده است.

انتخاب یک رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب برای قسمت‌های مختلف ساختمان از دیگر نکاتی است که علاوه بر سلیقه شخصی افراد به تخصص و مهارت نقاش ساختمان بستگی دارد. رنگ مناسب دیوار و سقف ساختمان، درب و پنجره‌ها، کابینت آشپزخانه، فضای بالکن و اتاق‌های مختلف از نظر نوع رنگ و تم آن قابل انتخاب است.

راهنمای انتخاب رنگ بر اساس روانشناسی رنگ‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با استفاده از خواص هر رنگ بهترین نقاشی را برای ساختمان و منزلتان در نظر بگیرید. رنگ پوششی بلکا، رنگ شبه پتینه، رنگ اکریلیک و همین طور رنگ‌های پلاستیک و روغنی وابسته به قابل شستشو و غیر قابل شستشو بودنشان در اتاق‌های مختلف قابل استفاده هستند.

 

انتخاب رنگ‌های آرام بخش و سرد برای پذیرایی و اتاق‌های نشیمن، انتخاب رنگ سفید بعنوان پس زمینه برای استفاده از رنگ‌های دلخواه در آشپزخانه و پذیرایی و اتاق خواب، و رنگ‌های شاد برای تزیین و رنگ آمیزی اتاق کودکان و .... ایده‌های جذاب در رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان است.

هزینه رنگ آمیزی و قیمت نقاشی ساختمان

پس از انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان مهمرین عاملی که در هنگام سفارش خدمات نقاشی مورد بررسی قرار می‌گیرد قیمت اجرای این کار است. قیمت نقاشی ساختمان بر اساس مواردی مثل متراژ و مساحت ساختمان، نوع رنگ، تعداد اتاق‌ها، نیاز به زیرسازی و بتونه کاری و کیفیت رنگ و ابزار آلات نقاشی ساختمان تعیین می‌شود.

امکان استعلام قیمت رایگان پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" و برقراری ارتباط با کارشناسان و نقاشان ساختمان برای کاربران وجود دارد. پس از مشاهده پروفایل و پیشینه کاری افراد و با توجه به میزان رضایت کاربران قبلی بهترین متخصصان و نقاشان را از طریق "خدمت از ما" برای نقاشی ساختمان خود انتخاب کنید.

 

 

برآورد قیمت نقاشی ساختمان با کارشناسی محل نقاشی و بر اساس نوع درخواست افراد بصورت تخمینی صورت می‌گیرد. در این میان سختی کار و اضافه شدن درخواست‌ها در حین پروژه نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان بر قیمت نهایی این کار تاثیر مستقیم دارد.

 

  • https://khabarfarsi.com/node/251
  • https://article.tebyan.net/472127
  • https://www.otag.ir/?p=135122
  • https://namnak.com/building-painting".p77224
  • https://www.ilna.news/fa/tiny/news-952439

  

Painting a building is a simple idea to change the decoration

If you are looking for a simple and practical way to achieve fundamental and early changes in home renovation, building painting is a very practical style. Painting the building with new colors and styles has provided the conditions for coordination in different parts of the building and achieving a special decoration.

Painting the building can be done using tools such as rollers, brushes, sponges, and cloth and creating new designs on the walls, ceiling, and other parts of the rooms. The choice of cold and warm colors, as well as their combination in new building painting techniques, has made people more interested in painting different parts of the building.

The desired quality of building painting and the application of appropriate techniques in painting different parts of the house requires the use of expert painters. By registering an order on the site and the "Service from Us" application, you have easy access to the best building painters in the shortest possible time.

 

Painting plan of the building in different sections

Building painting is a very specialized and sensitive work that in most cases plays the role of consulting to coordinate the different parts of a building. In addition to having complete and specialized information in the field of building painting, a professional painter should also be familiar with interior design and decoration techniques.

Using appropriate colors in different parts, creating harmony between interior decoration and the chosen color (patina, Belka, and enough information about the psychology of colors, etc.) for the building, the ability to recognize and choose different colors for painting a modern building and ... One of the most important features that a building painter must have to execute a building painting plan.

Access to such people with good work experience in painting a building has not been equally easy for all people, and sometimes the wrong choice has been accompanied by an unfavorable result and an unusual payment. "Online Service" online market has provided the conditions for registering free orders in its application and site with the aim of facilitating access to people specializing in this field.

 

Choose a suitable color for painting the building

Choosing the right color for different parts of the building is another point that in addition to personal taste depends on the expertise and skill of the building painter.

The appropriate color of the walls and ceiling of the building, doors, and windows, kitchen cabinets, balcony space, and different rooms can be selected according to the type of color and its theme.

A color selection guide based on the psychology of colors allows you to use the properties of each color to consider the best painting for your building and home. Belka coating paint, patina-like paint, acrylic paint, as well as plastic and oil paints depending on their washability and non-washability can be used in different rooms.

Choosing soothing and cool colors for the living room and living room, choosing white as a background to use the desired colors in the kitchen, living room and bedroom, and happy colors to decorate and paint the children's room, etc. Attractive ideas in color Painting and painting of the building.

 

The cost of painting and the price of painting a building

After choosing the color in the painting of the building, the most important factor that is considered when ordering painting services is the price of this work.

The price of building painting is determined based on such things as the area and area of ​​the building, the type of paint, the number of rooms, the need for substructure and putty, and the quality of paint and building painting tools.

It is possible for users to inquire about the free price after registering the order in the application and the "Service from Us" site and to contact the building experts and painters.

After viewing the profiles and work history of people and according to the level of satisfaction of previous users, select the best specialists and painters to paint your building through "Serve Us".

The price of painting a building is estimated with the expertise of the painting site and based on the type of request of individuals.

Meanwhile, the difficulty of the work and the addition of requests during the painting and painting project of the building have a direct impact on the final price of this work.

 

منبع: https://canvas.spu.edu/eportfolios/513/Home/khedmatazma



:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی ساختمان, طرح نقاشی ساختمان,

نویسنده : مدیر تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1399

مشکلات رایج پکیج چیست؟

 

 

"تعمیر پکیج" در تهران؛ به همراه نرخ اتحادیه شهریور 99

 

به نظر می‌رسد پکیج یکی از ضروری‌ترین وسایل در منزل است. به خصوص در شب‌های سرد سال که نقش آن در زندگی ما پررنگ‌تر می‌شود. پکیج دیواری به علت مزایایی که دارد، جایگزین مناسبی برای آبگرمکن و موتورخانه است.

پکیج وظیفه تامین آب گرم مصرفی را بر عهده دارد؛ و اگر به خوبی عمل کند، در هر لحظه‌ای که به آب گرم نیاز داشته باشیم، در دسترسمان است؛ اما امان از آن روزی که پکیج یا لوله‌های پکیج دچار مشکل شوند. همانند قطع شدن آب در روزهای تابستان، خرابی پکیج در شب‌های زمستان نیز دردسرساز است.

آنگاه نه از آب گرم خبری است و نه گرمی رادیاتورها. اگر پکیج روشن نمی‌شود یا آب و رادیاتورها سرد است، سریعا باید برای یافتن تعمیرکار برای تعمیر پکیج اقدامی کنیم.

اگر در شهر بزرگی مانند تهران زندگی می‌کنید، متخصص و تعمیرکار پکیج می‌شناسید؟ در موارد اضطراری، آیا روشی را برای تعمیر پکیج شبانه روزی در نظر دارید؟

 

نزدیک‌ترین متخصصین تعمیر پکیج تهران

در شهری مانند تهران، ممکن است دسترسی به تعمیرکار پکیج برای بسیاری از افراد فراهم نباشد. مواردی از قبیل آشنا نبودن با تعمیرکاران و متخصصین تعمیر پکیج تهران، نداشتن وقت کافی برای پیدا کردن تعمیرکار و تجربه‌های ناموفق در زمینه تعمیرات، ممکن است اقدام برای تعمیر و سرویس پکیج را به تعویق بیندازیم.

همچنین در تهران، برای تعمیرکار و درخواست کننده خدمات، نزدیک بودن تعمیرکار به ساختمان و منزل مزیت به شمار می‌رود.

در پایان این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین و نزدیک‌ترین تعمیرکار پکیج را در هر محله‌ای از شمال، غرب، شرق و جنوب و یا مرکز تهران در بیابید.

 

مشکلات رایج پکیج چیست؟

امروزه انواع برندهای پکیج با سوخت‌های متفاوت در بازار موجود است. در ایران، پکیج گازی از محبوبیت بیشتری نسبت به پکیج برقی برخوردار است. بیشترین خرابی نیز مربوط به پکیج دیواری است.

اگر سیستم گرمایشی ساختمان شما پکیج است، حتما یک بار مواردی مشابه زیر را تجربه کرده‌اید.

  • روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی پکیج
  • گرم نشدن آب پکیج
  • کاهش فشار آب پکیج
  • نشتی و چکه آب از پکیج
  • سرد بودن رادیاتور و شوفاژ
  • صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن
  • نمایش کد ارور بر روی نمایشگر دستگاه

 

وجود نقص در قطعات پکیج، می‌تواند منجر به بروز مشکلات بالا در دستگاه شما شود. همچنین در نظر داشته باشید که عمر دستگاه شما، متناسب با برند پکیج متفاوت است. اگر پکیج باکیفیت نباشد، یا اگر سال‌هاست از پکیج استفاده می‌کنید، اختلال در عملکرد آن عجیب نخواهد بود. شما دست از تلاش برای تعمیر پکیج خود برندارید.

 

عیب یابی و تعمیر پکیج به کمک کد خطا و ارورهای آن

در صورت بروز خرابی در پکیج، ابتدا فشار بار پکیج را بررسی کنید. نباید کمتر از 1 باشد. اگر پکیج شما دارای نمایشگر است، کد خطای آن را بررسی کنید. اگر می‌توانید کد خطای پکیج را تشخیص دهید، علت نمایش آن را می‌توانید بیابید.

کد خطا و علت بروز آن، در انواع برند و مدل‌های پکیج متفاوت است. اگر تمایل دارید خودتان پکیج را عیب یابی کنید، می‌توانید کد خطای پکیج و نام برند را در گوگل جستجو کنید و علت آن را مطالعه کنید.

در نظر داشته باشید که اگر در زمینه عیب یابی و تعمیر پکیج تجربه و آشنایی ندارید، از اقدام عملی برای تعمیر پکیج خود پرهیز کنید. در اکثر موارد، اقدامات خودسرانه برای عیب یابی، ایرادهای جدی‌تری را برای پکیج به وجود می‌آورد.

 

 

 

نرخ اتحادیه تعمیر پکیج

به 2 دلیل اتحادیه تعمیر پکیج مانند سایر اتحادیه‌ها، نرخنامه برای تعمیرکاران ارائه می‌کند:

  • انواع پکیج با برندها و مدل‌های متفاوتی در بازار موجود است
  • عیب یابی و تعمیرات پکیج، از ساده تا سخت دسته بندی می‌شود.

به همین علت، نرخ ثابتی برای هزینه تعمیر پکیج وجود ندارد. اما به این معنا نیست که هر تعمیرکاری بتواند برای خود نرخ تعیین کند.

تعمیرکار پکیج ابتدا باید عامل خرابی پکیج را شناسایی کند، سپس هزینه را به شما به صورت دقیق اعلام می‌کند. اما بسیاری از تعمیرکاران باتجربه با شنیدن توضیحات شما می‌توانند هزینه تعمیر پکیج را به شما به صورت تقریبی اعلام کنند. به عنوان مثال هزینه تغییر فصل تابستان به زمستان پکیج با هواگیری، هزینه‌ای کمتری نسبت به هزینه تعویض مبدل پکیج دارد.

بر اساس نرخنامه اتحادیه، هزینه ایاب ذهاب برای خدمات با هزینه کم تر از 40 هزار تومان توسط تعمیرکار دریافت می‌شود.

در ادامه، نرخ برخی دیگر از خدمات را برای شما آورده‌ایم:

  • سرویس پکیج: 400 هزار تومان
  • تعویض منبع انبساط  و راه اندازی: 125 هزار تومان
  • تعویض پمپ کامل با کاتالیست: 100 هزار تومان
  • تعویض مبدل حرارتی: 120 هزار تومان
  • تعویض مشعل: 75 هزار تومان

 

تفاوت تعمیر و سرویس پکیج چیست؟

برای درک تفاوت تعمیر و سرویس پکیج، بهتر است که بدانیم سرویس پکیج چیست و شامل چه مواردی می‌شود.

همه وسایلی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، به سرویس و بررسی سالانه یا ماهانه نیاز دارند. برای پکیج نیز، بازبینی قطعات دستگاه و عیب یابی سیستم گرمایشی هنگام سرویس پکیج مورد بررسی قرار می‌گیرد. اسیدشویی، هواگیری پکیج، بررسی و بازبینی محل نصب پکیج و محل قرارگیری لوله‌ها، بررسی عملکرد قطعات و بخش‌های مختلف پکیج، بررسی میزان فشار آب پکیج و تمیز کردن دستگاه از جمله اقدامات سرویسکار پکیج است.

پس می‌توان گفت سرویس پکیج اقدامی پیشگیرانه است که قبل از بروز مشکلات پکیج، انجام می‌شود.

به مرور زمان، پکیج و لوله‌های منشعب دچار گرفتگی و رسوب می‌شود. میزان رسوبات آن متناسب با سختی آب منطقه شماست. رسوبات تشکیل شده در پکیج و لوله‌های آب، عملکرد دستگاه را دچار مشکل می‌کند. بنابراین حداقل سالی یک بار، قبل از پاییز بهتر است برای رسوب گیری پکیج و سرویس کردن پکیج اقدام کنید.

 

 

 

دسترسی آسان به متخصصین در خدمت از ما

تا به اینجای مطلب، با اهمیت پکیج و نحوه عیب یابی آن آشنا شدید. پکیج یک دستگاه گران قیمت است که شاید جایگزین کردن آن با دستگاهی جدید برای همه افراد امکان پذیر نباشد. پس اگر شیر آب را باز کردید و دیدید که پکیج روشن نمی‌شود، باید سریعا برای پیدا کردن یک تعمیرکار باتجربه دست به کار شوید.

اگر در شهرتان، با بهترین سرویسکار و تعمیرکار پکیج آشنایی ندارید؛ خدمت از ما در این زمینه به شما کمک می‌کند. خدمت از ما بازار آنلاین خدمات ایران، دسترسی به نزدیک‌ترین متخصصین در شهر خودتان را برای شما فراهم کرده است.

با ثبت درخواست رایگان تعمیر پکیج در هر ساعت از شبانه روز، در اپلیکیشن (ما را در کافه بازار یا گوگل پلی پیدا کنید) و یا وب سایت خدمت از ما، می‌توانید از بهترین تعمیرکاران به رایگان قیمت بگیرید. متخصصین فعال در خدمت از ما، متناسب با توضیحات شما، پیشنهاد انجام کار ارسال می‌کنند.

همچنین در خدمت از ما، این امکان فراهم است که پروفایل متخصصین و مشخصات آن‌ها را مشاهده کنید. نظرات سایر کاربران را بخوانید و بهترین تعمیرکار پکیج را متناسب با نیازتان برای انجام تعمیرات انتخاب کنید.

 

 

http://www.savalankhabar.ir/210405

http://farhangemrooz.com/news/62950

http://yazdrasa.ir/article/38431828

http://shooshan.ir/fa/news/102970



:: برچسب‌ها: سرویس پکیج, سرویسکار پکیج, خدمت از ما, عیب یابی پکیج, تعمیر پکیج,

نویسنده : مدیر تاریخ : پنج شنبه 3 مهر 1399

بهترین سرویسکار پکیج

سرویس پکیج بوتان

در شرایط ویژه اقتصادی، از وسایل ضروری منزل باید به خوبی نگهداری کنیم. پکیج یکی از این وسایل است که نه تنها در روزهای سرد، بلکه در تمام طول سال به آن نیاز داریم. در کنار استفاده بهینه از دستگاه، ضروریست تا از یک متخصص بخواهید پکیج دیواری شما را سالانه بررسی کند.

با سرویس پکیج از بروز مشکلات جدی و تعمیرات پرهزینه جلوگیری می‌کنید. سرویس پکیج توسط سرویسکار تنها به معنای رسوب زدایی نیست. سرویس پکیج بوتان، ایران رادیاتور و ... روند ساده‌ای دارند، که به مانند چکاپ بدن، باید تمامی قطعات بازبینی و آزمایش شوند.

اگر تا به حال پکیج خود را سرویس نکرده‌اید، بهتر است امسال آن را در برنامه خود قرار دهید و خیال خود را بابت عملکرد مناسب دستگاه راحت کنید. اما به این نکته توجه کنید که پکیج خود را به دست هر سرویسکاری نسپارید. "خدمت از ما" به شما در پیدا کردن بهترین سرویسکار پکیج در هر شهری که هستید، کمک می‌کند.

 

سرویس پکیج شامل چیست؟

همانند موجودات، وسایل ما زمانی می‌توانند به خوبی کار کنند که قطعاتشان سالم باشند. اگر قطعه‌ای معیوب شود، عملکرد دستگاه را دچار مشکل می‌کند. هنگام سرویس پکیج، سرویسکار پکیج در کنار رسوب زدایی و تمیز کردن دستگاه، قطعات را بازبینی می‌کند تا از درست کار کردن سیستم مطمئن شود.

به طور کلی سرویس پکیج شامل هواگیری پکیج، رسوب زدایی، تنظیم دما، بررسی دودکش پکیج، بررسی رادیاتور و شوفاژها، کنترل فشار آب و... است. همچنین اگر در پکیج خود مشکلات دیگری را مشاهده کردید، حتما هنگام سرویس کردن پکیج آن را به سرویسکار خود اطلاع دهید.

فرقی نمی‌کند که پکیج شما از کدام برند است. در هر صورت به نگهداری و سرویس پکیج نیاز دارید.

 

سرویس پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از برندهایی است که در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به مانند سایر پکیج‌ها، پکیج بوتان نیز باید به طور منظم سرویس شود. سرویس پکیج بوتان نیز شامل رسوب گیری پکیج، بررسی عملکرد دستگاه و ... می‌شود.

نحوه سرویس پکیج بوتان مدل اپتیما یا پارما تفاوتی ندارند؛ اما در نظر داشته باشید که سرویسکاری که برای سرویس پکیج بوتان به منزل شما مراجعه می‌کند، دستورالعمل نمایندگی پکیج را دنبال کند.

 

هزینه سرویس پکیج چقدر است؟

یادتان باشد که حتما هر سال با شروع فصل سرما، سرویس پکیج را در لیست کارهای خود قرار دهید.

هزینه سرویس پکیج و راه اندازی آن، متناسب با نوع سرویس پکیج (کامل، دوره‌ای) تعیین می‌شود. لیست تقریبی قیمت خدمات پکیج را می‌توانید پایین‌تر مشاهده کنید.

  1. هزینه اسیدشویی پکیج: 110000  تومان
  2. هزینه تنظیم شیر کنترل گاز: 30000 تومان
  3. تعرفه سرویس پکیج بوتان کامل 190000 تا 200000 تومان
  4. هزینه تغییر فصل تابستان به زمستان با هواگیری:  35000 تومان
  5. هزینه سرویس دوره‌ای و راه‌اندازی پکیج به همراه تست 60000 تومان

 

بهترین زمان سرویس پکیج

بهتر است که حداقل هر شش ماه یک بار پکیج بازبینی و سرویس شود. اگر به تازگی پکیج را نصب کرده‌اید، خودتان نیز می‌توانید هر 3 ماه یک بار (متناسب با عمر پکیج) عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

اما اگر مدت زمان زیادی است که از پکیج استفاده می‌کنید، به صورت منظم و هر 6 ماه یک بار توسط سرویسکار، از سالم بودن قطعات اطمینان حاصل کنید.

زمانی را که برای سرویس پکیج در نظر می‌گیرید، با اهمیت است. اما در نظر داشته باشید که هر زمانی در سال می‌توانید برای سرویس و رسوب زدایی اقدام کنید.

اما اگر به دنبال بهترین زمان سرویس پکیج هستید، باید بگوییم که قبل از شروع فصول سرد سال است؛ زیرا در زمستان بیشتر به پکیج نیاز خواهید داشت.

 

انواع روش‌های سرویس پکیج دیواری

سرویس پکیج به دو روش انجام می‌شود. در ادامه با هر یک از موارد آشنا شوید:

 

سرویس کامل پکیج

در سرویس کامل، دستگاه شما به طور کامل و همه قطعات آن مانند دودکش، سیستم گرمایشی، برد و پمپ پکیج بررسی می‌شود. اگر مدت زمان زیادی است که از پکیجتان استفاده می‌کنید، بهتر است به صورت کامل سرویس شود. معمولا هر سال، یک مرتبه سرویس کامل انجام می‌شود.

 

سرویس دوره ای پکیج

سرویس دوره ای همان سرویسی است که هر 6 ماه یک بار باید به سراغ آن بروید. یک بار قبل از شروع فصل سرما و یک بار هم در ابتدای تابستان.

 

موارد سرویس پکیج دیواری به صورت کامل

۱. رسوب‌زدایی پکیج: وجود املاح در آب، موجب می‌شود پکیج و لوله‌های آن رسوب بگیرند. رسوب‌گیری پکیج به معنای زدودن رسوبات درون دستگاه است. عمل رسوب‌زدایی با استفاده از رسوب‌گیرهای پلی فسفات و با تهویه مناسب انجام می‌شود.

۲. تنظیم میزان فشار آب: فشار پکیج بسیار بااهمیت است. فشار مناسب پکیج‌ دیواری بین 0.7 تا 1.5 است. اگر فشار آب درون دستگاه کم یا زیاد باشد، ممکن است به دستگاه آسیب برساند. به همین دلیل یکی از مواردی است که هنگام سرویس پکیج به آن پرداخته می‌شود.

۳. بازبینی عملکرد قطعات و مدار گرمایشی: قبل از راه اندازی شوفاژها، سرویسکار پکیج بهتر است دودکش، درجه حرارت پکیج، محل اتصالات و لوله‌ها را بازبینی کند و در صورت نیاز اقدامی برای برطرف کردن مشکلات دستگاه انجام دهد.

۴. هواگیری پکیج و شوفاژها: به مرور زمان پکیج و رادیاتور هوا می‌گیرد. اگر مشاهده کردید که پکیج آب و شوفاژها را گرم نمی‌کند، باید آن را هواگیری کنید. هواگیری پکیج یکی از موارد مهمی است که هنگام سرویس پکیج باید به آن بپردازید.

 

چگونه پکیج را سرویس کنیم؟

سرویس پکیج اصول و روش خاصی ندارد. تنها برای مواردی مانند اسیدشویی و رسوب‌زدایی باید دقت کنید که به درستی آن را انجام دهید و به دستگاه آسیبی نرسد.

برای سرویس پکیج، در ابتدا قبل از دست به کار شدن، باید برق پکیج و سپس گاز را قطع کنید. همچنین باید آب داخل پکیج را کاملا تخلیه کنید.

  1. پوسته پکیج را باز کنید و بررسی کنید که اگر لوله‌های پکیج و اجزای درونی رسوب گرفته‌اند، آن‌ها رسوب زدایی کنید.
  2. دودکش گاز دی اکسید کرن تولید شده را به بیرون منزل منتقل می‌کند. پس حتما دودکش پکیج را بررسی کنید و توجه کنید که راه آن مسدود نشده است. برای بررسی می‌توانید یک سنگ کوچک به داخل آن بیندازید.اطمینان حاصل کنید که دودکش نشتی نداشته باشد.
  3. در مرحله بعد، مشعل پکیج را تمیز کنید.
  4. پمپ پکیج را حتما بررسی کنید.
  5. جرقه زن دستگاه را به آرامی با دستگاه تمیز کنید.
  6. پکیج دیواری و شوفاژها را به وسیله آچار و پیچ پکیج هواگیری کنید.

 

دسترسی آسان به متخصصین سرویس پکیج

به دلیل حساسیتی و ضرورتی که وجود پکیج دارد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان سرویس پکیج، کیفیت انجام خدمات سرویسکار است.

در صورتی که به سرویس پکیج نیاز دارید؛ می‌توانید سفارش خود را اپلیکیشن یا وب سایت خدمت از ما رایگان ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش رایگان، بهترین متخصصین تعمیر و سرویس پکیج به شما پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند. با بررسی قیمت پیشنهادی، پروفایل متخصصین و نظرات مشتریان قبلی، می‌توانید بهترین سرویسکار پکیج را در شهر خودتان پیدا کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: سرویس پکیج بوتان, سرویس پکیج, سرویسکار پکیج, خدمت از ما,

نویسنده : مدیر تاریخ : چهار شنبه 2 مهر 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به فروش وسایل نقلیه سنگین مي باشد.